dilluns, 21 de febrer del 2011

8 DE MARÇ: BARÇA ARSENAL, TRAMPA DE FOC

De debò que el futbol no m'ha fet córrer mai. Ni córrer ni cridar ni esverar-me ni emborratxar-me ni anar a dormir sense sopar. Però us juro que el dia 8 de març resaré perquè guanyi el Barça i cridaré i m'emprenyaré de valent si no ho fa prou bé com per classificar-se. Perquè si després del que aquest partit ens ha obligat a fer, només em queda l'esperança que passi a quarts i m'animi una mica la vesprada. Resumint: hem hagut de canviar el dia. El dia de la presentació de Trampa de foc, vull dir. Si m'heu seguit, ja deveu haver vist que ja feia una setmaneta que havia anunciat que el dia 8 de març faríem la presentació de la meva darrera novel·la de Lectura Fàcil. Doncs, bé, ara resulta que juga el Barça el mateix dia a tres quarts de nou. I resulta que això del Barça estira fort i que molts no es voldran perdre el partit. Resulta, en  fi, que és arriscat convocar amics i parents a la 22 el dia que juga el FCB. Per tant, canviem de dia. Us mantindré informats!