dijous, 28 de juliol del 2011

FESTA MAJOR A BLANES

Aprofitant que dilluns era festa a Girona, ens vam plantar a Blanes, que hi havia festa Major i Focs. Cada any hi fem una escapadeta. Mentre sentia els espetecs forts de la traca final, em van passar a càmera ràpida un munt d'imatges pel cap: el pis, la Laura al balcó dins la piscineta inflable, la mare vestida d'estiu preparant el dinar, en Jordi i jo ballant a la plaça... I, de nit, amb aquell esclat de color i so davant dels meus ulls, em vaig entristir una mica. Abans, però, la natura ens va fer un regal inesperat. A mitja tarda, després de caure quatre gotes, va aparèixer un arc de Sant Martí nítid i perfecte al tros de cel que va del Convent a Sa Palomera. I el vam immortalitzar. No recordo haver-n'hi vist mai cap. Van ser uns instants de felicitat dins de la constant alegria tristesa de cada cop que fem cap a la vila.