dijous, 24 de novembre del 2011

Tertúlia a Platja d'Aro

Ahir ens vam reunir una cinquantena de persones a la Biblioteca Mercè Rodoreda de Platja d'Aro per parlar d'escriptura i de Lectura Fàcil. Va ser un vespre fantàstic i vaig gaudir molt explicant als assistents com escric les meves novel·les, tant les de Lectura Fàcil (Les mateixes estrelles i Trampa de foc), com les altres (Hores prohibides i Naturalesa humana, que, de fet, és un recull de contes breus -aclarim-ho). Moltíssimes gràcies a l'Àngels Ribas, al CPNL i a la mateixa Biblioteca per convidar-m'hi. Espero que tots i totes s'ho passessin tan bé com jo. La veritat és que el contacte amb els lectors és sempre necessari. I ahir hi havia lectors i lectores de tots nivells -bàsics, intermedis i algun de més avançat- que van poder triar el llibre més adequat al seu grau de lectura: Les mateixes estrelles i Trampa de foc per als que comencen a aprendre el català, i Naturalesa humana i Hores prohibides per als que ja en saben més, com ara els Intermedis i també els de Suficiència, és clar. Vaig signar una pila de llibres i em vaig sentir molt satisfeta que la meva literatura sigui útil en el procés d'aprenentatge de la llengua de la meva ànima. Regràcies!